Iveco Trakker

Novi Trakker

Novi Trakker čini svaki zadatak mogućim. Nesavladiva prepreka? Nema takve. Previsoke granice? Nema takvih.

Novi Trakker čini svaki zadatak mogućim. Nesavladiva prepreka? Nema takve. Previsoke granice? Nema takvih.

Vozilo za svaki zadatak

Ivecova paleta Novog Trakkera vam donosi bolju, funkcionalniju konstrukciju radi postizanja optimalnih performansi i pouzdanosti.

Novi Trakker je konstruisan za rad u svim vremenskim uvjetima i na svim vrstama terena – od neasfaltiranih cesta do ekstemnih terenskih uslova– uz nenadmašnu sigurnost, udobnost i produktivnost.

Zahvaljujući odlikama koje ga krase i širokoj paleti varijanti, Novi Trakker je pravo vozilo za svaki zadatak

Vozilo za svaki zadatak

Konstrukcija za ekstremne uslove

Jedna od ključnih prednosti svih Ivecovih vozila uvijek je bila pouzdanost i čvrstoća njihovih šasija, a ta je prednost još uočljivija na Novom Trakkeru. Sastoji se od C profila s dvostrukim suženjem, izrađena je od posebnog čelika, a dostupna je u dvije debljine. Novi Trakker nudi različite izvedbe ovjesa, uključujući mehanički ovjes s paraboličkim ili polueliptičnim lisnatim oprugama. Za poboljšanu udobnosti i optimalnu stabilnost, u ponudi su i modeli sa zračnim ovjesom s četiri zračna jastuka i sustavom ECAS.

Jedna od ključnih prednosti svih Ivecovih vozila uvijek je bila pouzdanost i čvrstoća njihovih šasija, a ta je prednost još uočljivija na Novom Trakkeru. Sastoji se od C profila s dvostrukim suženjem, izrađena je od posebnog čelika, a dostupna je u dvije debljine. Novi Trakker nudi različite izvedbe ovjesa, uključujući mehanički ovjes s paraboličkim ili polueliptičnim lisnatim oprugama. Za poboljšanu udobnosti i optimalnu stabilnost, u ponudi su i modeli sa zračnim ovjesom s četiri zračna jastuka i sustavom ECAS.

Vrhunski dizajn

Novi Trakker je dodatno poboljšan dizajnerskim rješenjima koji udaraju još snažniji pečat njegovom nazamjenljivom izgledu. Novi prednji kraj ističe se svojom središnjom maskom, nanovo oblikovanom donjem dijelu branika i nanovo oblikovanom sjenilu za sunce.

Zaštita vozila

Svi konstrukcijski i dijelovi kabine konstruisani su vodeći računa o vožnji na cesti i izvan nje. Čelični prednji branik podijeljen je u tri dijela da bi se smanjio trošak zamjene u slučaju djelomičnog oštećenja. Zaštitna mreža postavlja se kao standardna oprema na glavna svjetla radi zaštite koju mogu prouzročiti kamenje i drugi predmeti.

Čelična ploča ispod prednjeg branika isto tako se može naručiti kao dopunska oprema, radi zaštite hladnjaka i intercoolera. Novi Trakker se standardno isporučuje s vertikalnim stražnjim loncima ispuha radi korištenja opreme dok vozilo miruje s uključenim motorom.

Oblikovano oko vozača

Kabina Novog Trakkera oblikovana je oko vozača. Najbolja ergonomija u klasi, sigurnost i sistemi za obavještavanje i zabavu pružaju optimalno radno okruženje koje omogućuje maksimalnu produktivnost na svakom poslu.

Kabina Novog Trakkera oblikovana je oko vozača. Najbolja ergonomija u klasi, sigurnost i sistemi za obavještavanje i zabavu pružaju optimalno radno okruženje koje omogućuje maksimalnu produktivnost na svakom poslu.

Radno okruženje

Vozačevo sjedište igra ključnu ulogu u radnom okruženju vozača. U Novom Trakkeru, ono je opremljeno:

•  integrisanim naslonom za glavu i sigurnosnim pojasom
•  podesivim zračnim ovjesom i uređajem za brzo spuštanje
•  sjedištem podesivim po visini, nagibu i dubini (s mogućnošću dopunskog grijanja)
•  podesivi naslon sjedala s potporom u slabinskom dijelu

Na raspolaganju su tri izvedbe kabine:

•  kratka (Hi-Land)
•  duga  (Hi-Track)
•  duga s visokim krovom (Hi-Track)

Novi Trakker je moguće homologirati za prevoz najviše tri osobe.

Čak i u vozilima za kamenolom, ključno je imati puno velikih pretinaca da biste održavali red u kabini. Svi pretinci su lako dohvatljivi te se lako otvaraju i zatvaraju.

Ovisno o vrsti kabine, pretinci su smješteni:
•  u stropnoj konzoli
•  između sjedala vozača i suvozača
•  ispod sjedala
•  ispod donjeg ležaja (samo kabina Hi-Track)
•  u vratima

Radno okruženje

Visoke performanse

Svi motori ne samo da zadovoljavaju standarde Euro 5 nego mogu, kao opcija, biti prilagođeni strožim zahtjevima EEV (Enhanced Environmentally-Friendly Vehicles – poboljšana ekološki prihvatljiva vozila) što je dobrovoljni ekološki standard. Motori novog Trakkera dostupni su s radnim obujmom od 8 i 13 litara, te u rasponu snage od 360 do 500 KS. Ovi su motori umjereni, lagani i izuzetno snažni i podnose veća opterećenja od motora manjeg radnog obujma. Najveći moment je dostupan već od jako niskih brzina vrtnje motora te kroz vrlo široko područje rada. Svi motori Cursor (osim verzije 410 KS) opremljeni su dekompresijskom motornom kočnicom Iveco Turbo Brake koja je u cijelosti integrirana s glavnom kočnicom i pomoćnim kočionim sustavima (Intarder) i na taj način kombinira maksimalnu sigurnost i niske operativne troškove.

Cursor 8 - Motor snage 360 KS

Cursor 8 je motor od 6 cilindara, radnog obujma 7.790 cm3 s turbopunjačem promjenljive geometrije (VGT), snage 360 KS. Turbopunjač je glavni čimbenik u performansama motora te nudi snažna ubrzanja, glatki porast snage i veću snagu. On isto tako, povećava komfor vožnje eliminacijom turbo rupe, jer motor uvijek ima trenutačan odziv na pritisak papučice gasa. Putem elektroničkog upravljačkog sustava turbopunjač prilagođava geometriju turbine brzini vrtnje motora: zahvaljujući sustavu koaksijalnog zakretanja rotora, turbopunjač se prilagođava nadolazećem volumenu ispušnih plinova čime se postiže optimalno upravljanje tlakom prednabijanja. Motor Cursor 8 360 KS daje najveći okretni moment od 1.500 Nm od 1.125 okr/min i održava ga nepromjenljivim do 1.685 okr/min.

Cursor 13 - Motor snage od 410 do 500 KS

Motor Cursor 13 je 6-cilindrični redni motor radnog obujma 12.880 cm3 dostupan u tri razreda snage:

410 KS s turbopunjačem nepromjenljive geometrije i rasteretnim ventilom
450 i 500 KS s turbopunjačem promjenljive geometrije (VGT)

Motor Cursor 13 od 500 KS daje najveći okretni moment od 2.300 Nm od 1.000 okr/min i održava ga nepromjenljivim do 1.525 okr/min. Motor Cursor 13 od 410 KS opremljen je Ivecovom kombiniranom motornom kočnicom.

CEB: Motorna kočnica s dvostrukim djelovanjem

CEB (Combined Engine Brake – kombinirana motorna kočnica) je usavršena motorna kočnica koja objedinjuje dva učinka: dekompresijski i moment kočenja. Putem leptirastog ventila u ispušnoj grani stvara dovoljno protutlaka ispušnih plinova da uspori vrtnju motora i poveća silu kočenja.

Rasteretni ventil: veći moment, manja potrošnja goriva, veća pouzdanost

Konstrukcija turbopunjača s rasteretnim ventilom omogućuje veliko povećanje snage pri niskim brzinama vrtnje motora čime se postižu optimalni okretni moment i potrošnja goriva. Međutim, nakon postizanja maksimalnog tlaka prednabijanja (sukladno brzini vrtnje motora), motor i turbinu je potrebno mehanički zaštititi. Ovaj zadatak obavlja sustav rasteretnog ventila koji ograničava tlak turbopunjača i održava ga stalnim, omogućujući direktan izlaz plinova izravno u ispušnu granu u određenim uvjetima.

Turbopunjač promjenljive geometrije: više snage, bez turbo rupe

Sustav turbopunjača je glavni čimbenik u performansama motora te nudi snažna ubrzanja, glatki porast snage i veću snagu. On, isto tako, povećava komfor eliminacijom turbo rupe jer motor uvijek ima trenutačan odziv na pritisak papučice gasa. Putem elektroničkog upravljačkog sustava turbopunjač prilagođava geometriju turbine brzini vrtnje motora: zahvaljujući sustavu koaksijalnog zakretanja rotora, turbopunjač se prilagođava nadolazećem volumenu ispušnih plinova čime se postiže optimalno upravljanje tlakom prednabijanja.

Visoke performanse

Velika raznovrsnost

Idealna konfiguracija za svaki zadatak. Paleta Novog Trakkera uključuje:

•  2 verzije (šasija s kabinom i tegljač) najveće ukupne dopuštene mase do 40 tona (šasija s kabinom) odnosno 56 tona (u kombinaciji tegljač + poluprikolica),
•  2 motora (8 i 13 litara) s 4 razine snage do najviše 500 KS,
•  5 mjenjača (ručni mjenjač sa 16 stupnjeva prijenosa te automatizirani mjenjač EuroTronic s 12 odnosno 16 stupnjeva prijenosa),
•  2 kabine: kratka (Hi-Land) za dnevnu upotrebu i duga (Hi-Track) za zadatke koji uključuju noćenje,
•  2 visine krova (niski i visoki),
•  2, 3 ili 4 osovine s pogonom na neke ili sve kotače  (4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4 i 8x8).

Ove odlike je moguće kombinirati sa širokom paletom šasija, ovjesa i završnih redukcija. Bogatstvo varijanti znači da ćete uvijek naći pravo vozilo za posao kojim se bavite: sveukupno, Novi Trakker je dostupan u preko 1.700 tvorničkih verzija.

Zahvaljujući ovoj širokoj paleti, Novi Trakker je uvijek pravo vozilo za svaku namjenu:

•  prijevoz rasutog tereta (kiper),
•  prijevoz betona (mješalica),
•  održavanje autocesta,
•  i posebni prijevoz.

Okretnost I čvrstoća Trakkera isto tako čine idealan odabir za spasilačke službe (vatrogasci, spasioci, civilna zaštita) i za poslove obrane.

Velika raznovrsnost

Za sve potrebe

Imamo konfiguraciju za svaku potrebu

Imamo konfiguraciju za svaku potrebu

  • Najbolja ponuda vozila i usluga
  • Iskustvo i stručnost
  • Sve na jednom mjestu

Kontaktirajte nas

Vrapčići bb, 88113 Mostar
Bosna i Hercegovina
Salon: +387 (0)36 557-151 Servis: +387 (0)36 557-150 Fax: +387 (0)36 557-150
Email: autostart.mostar@gmail.com

Lokacija